29.1.13

Early bird

Jeg er god på å jobbe sent, og desto dårligere å stå opp tidlig.... veldig dårlig. Nå sitter jeg på
flytoget til Gardemoen, skal på en fotoshoot i herlige Stavanger. Og klokka er ikke blittt sju engang. Men til en forandring startet jeg dagen med frokost. Kryss i taket, for en kickstart!


 Jeg pleier ikke å spise frokost, det har jeg ikke gjort på mange, mange år, en utrolig dårlig vane jeg har lagt til meg. I helgen hakket jeg valnøtter og blandet sammen en blanding av nøtter, rosiner og tørket frukt som jeg fylte i marmeladeglass. Da holder det seg knaskende sprøtt! Sammen med vaniljeyoghurt og syltetøy fra Nicolas Vahe smaker dette helt nydelig. Det tok meg 1 minutt å lage en sunn, frisk og ikke mist velsmakende frokost! Glasset med nøtter og frukt tok jeg med meg, godt å ha når blodsukkeret synker litt utpå dagen.





Pin It

12 kommentarer:

  1. Anonym29.1.13

    Det var et godt tips! :)
    Lekre bilder og godsakene er herlig pakket inn.. Dette kan du <3

    Lykke til i Stavanger!
    Ha en god tur.

    -Heidi
    (heirams@hotmail.com)

    SvarSlett
  2. Have a great day Linda! I really like your pictures this morning. Enjoy :) Kind regards, Souraya | Binti Home. Curious what you think of my blog, will you take a look?

    SvarSlett
    Svar
    1. Sure, I make a comment at your blog. X Linda

      Slett
  3. Ikke noe god på frokost jeg heller...
    Jeg har også de krukkene fylt med nøtter :)
    Kos deg på disse kanter i dag!
    Og god tur.
    Klem May Helen

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi hi hi ligger her på hotellerommet og håper det blir bedre vær i morgen så jeg kan ta med kamera en tur ut på stranden. Er på Sola Strand hotell for natten.... oh joy, så vakkert det er her ute!

      Slett
  4. Så fine bilder du tar! :) Det så kjempegodt ut!

    http://eyeondetails.blogspot.no/2013/01/on-my-way.html
    Her er en annen rask og deilig frokost.

    Ha en strålende dag:)

    Therese

    SvarSlett
  5. En av de beste frokostene jeg vet om!
    Jeg bytter ut vaniljeyoghurt med gresk yoghurt eller cottage cheese, og tilsetter kanel. Litt sunnere og enda mer mettende. Ristede gresskarkjerner passer også veldig godt sammen med dette:-)

    Finfin tirsdag til deg:-)

    Klemmer, Rosa

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for godt tips, Rosa...dette skal jeg prøve ut!

      Slett
  6. Det ble en BRA frokost det!!
    Tipper den smakte himmelsk også:)

    God flight og kos deg i Oljebyen:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Oljebyen er alrdri feil... gleder meg til hotellfrokosten i morgen. Nye vaner fra nå av!

      Slett
  7. Mmmm.. Slettes ikke dumt!

    SvarSlett