15.10.14

Trendkveld på Storo

I morgen skal jeg snakke om interiørtrender på Storo Storsenter i forbindelse med deres 30års jubileum. Det blir ganske uformelt oppe i tredje etasje, ved rulletrappa ned til andre etasje, finner du vår egen lille stue, pyntet til hyggelig bursdagsfeiring. Det begynner kl.18.30 og jeg holder på en liten halvtime før Anna-Sofia fra Gizmolinas skal snakke om mote, og det gleder jeg meg til. Er så klar for en liten oppdatering i klesveien nå. Kom gjerne innom og si hei og få et glass eller et kopp te sammen med oss. Jeg var innom butikkene tidligere idag og plukket ut noen godbiter jeg skal vise frem i morgen.  

PS. Og hvis du liker møblene du ser i Storostuen, selges de på loppmarked på lørdag, til inntekt for Fattighuset!


Foto // Storo






Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar